"Nu mor caii când vor câinii..." aşa zicea Bunicu' lu' Rici

marți, 4 octombrie 2011

AM GREŞIT FAŢĂ DE PETRIŞOR OBAE. FAŢĂ DE CĂTĂLIN POPA, NU!

Vineri, am sugerat că Obae şi Lovin sunt plătiţi de Ghiţă. Luni, eram la Piteşti să văd o staţie locală. Pentru Realitatea Media. Mai există. Credeţi-mă. M-a sunat Petrişor Obae. După vreo juma' de oră de negociere la telefon a fost de acord că l-am semicalomniat. Dacă mai vorbeam juma' de oră cred că era de acord că nu l-am calomniat. Deloc. Nu l-am văzut niciodată ochi în ochi. Nu am vorbit nici la telefon până luni (26 septembrie). Dar omul era, clar, amărât de sugestia mea cum că ar fi plătit de Ghiţă. Am simţit că e onest. Voia să facem un interviu. Am fost de acord. Am stabilit ora. L-am făcut. L-a publicat. A fost corect. Chiar îi părea rău că pierduse ştirea cu furăciunea de la RealitateaTV. L-am simţit. Mă pricep la oameni. Când simt că un om e impostor, e impostor! Popa, de pildă... e impostor! Chlemen... la fel! De ce? IMPOSTÓR, -OÁRE, impostori, -oare, s. m. și f. Persoană care caută să înșele, profitând de necunoștința sau de buna-credință a oamenilor; șarlatan, mincinos. ♦ Persoană care caută să se substituie altcuiva (pentru a lucra, a profita în numele lui); farsor. – Din fr. imposteur, lat. impostor. Sursa: DEX '98. Am spus despre Chelemen că e secretarul de partid perfect. O susţin. Pe vreamea comuniştilor ajungea de tânăr în CC. Secretarul de BOB al PCR. I-am spus-o în faţă, nu s-a supărat, de ce s-ar supăra acum? Înşelătoria lor e în scopul şi folosul domnului Serbastian Ghiţă. Sper, pentru ei, că nu gratis. Nu mai insist. Cum a spus Petrişor Obae, Şedință ca de Oscar la Realitatea TV este elocvent. Găleata portocalie - câteva prime date angajaţilor. Mită electorală - cîteva salarii mărite. În ziua în care Realitatea TV a pierdut ştirea potrivit căreia domnul Sebastian Ghiţă are depusă o plângere penală din partea ANAF... zeci de milioane de euro datorii la stat... plata TVA... Cred că nimeni de la RTV nu a primit sancţiune că a pierdut ştirea asta... Am mai auzit, ce nu spunem noi, nu există... Ei, aş! Deci cred că Obae e onest, cu adevărat a avut probleme personale. Îmi pare rău că, doar pentru că a pierdut ştirea, am gândit că e plătit de Ghiţă. Lovin, nu e onest, are un contract cu domnul Craiu, cel care administreză publicitatea RealitateaTV, Media Consulta... Lovin nu scrie ce nu dă bine pentru domnul Ghiţă... nu mai deschid www.reportervirtual.ro .... nu mai e credibil. Recomand să nu.

Cătălin Popa, pe vremea când d-l Vîntu îl paraşuta la RealitateaTV
În acelaşi spirit jegos, Cătălin Popa a trimis un mail colegilor de la Realitatea TV, angajaţi pe RTV, în care spunea că am salariul de 10.000 de lei. Asta, în condiţiile în care ştia bine, de acum două luni, când mi-a transmis prin gura aceleiaşi doamne Letiţia Zaharia, că îmi reduce salariul la jumătate... De la cât, Cătălin? De la 10.000? Iată mesajul lui Cătălin, un mesaj titpc propagandistic, coleg cu activistul Eugen Chelemen...:

"From: Catalin Popa [mailto:catalin.popa@realitatea.net]
Sent: Thursday, September 29, 2011 12:51 PM
To: GABRIEL BUGNAR
Cc: producatoristiri@realitatea.net; editori@realitatea.net ; tehnic@realitatea.net; itrtv@realitatea.net; seby@asesoft.ro; sorin.enache@realitatea.net; prezentatoristiri@realitatea.net; producatoripackage@realitatea.net; vremea@realitatea.net
Subject: Re: DOMNUL CATALIN POPA: "DACA TE PRIND PE STRADA, TE BAT!" pe http://gabrielbugnar.blogspot.com/
 
Draga Gabi,
 
Marturisesc ca privesc cu simpatie tentativa ta de a concura cu dnii lovin si obae si a deveni un blogger care ofera culisele din media. Cred ca va mai dura o perioada pina vei intelege ca, in lumea digitala cel putin, compunerile de liceu care insumeaza 120 de rinduri sunt greu de digerat, dar iti doresc succes. Sunt convins insa ca intentia ta de a-ti promova blogul (adica o afacere personala) folosind sute de adrese ale mailurilor de serviciu ale oamenilor de la realitatea ridica o serie de probleme. De cele morale, nu discut. Profesional vorbind, normal ar fi ca, in asemenea situatii, colegii de la IT sa considere mesajul unul de tip "spam". 
 
Citind postarile tale fluviu, am inteles ca din punct de vedere literar nu ai ajuns sa asimilezi parabolele. Caci, in discutia noastra, asta am incercat sa iti explic. Cred ca mai eficiente decit vorbele sunt faptele. Asadar, in aceasta dimineata, avocatul meu a depus o plingere la judecatoria sectorului 1 pentru raspindirea de informatii calomnioase prin intermediul internetului. Am pus o suma modica la prejudiciul consemnat, adica salariul tau de producator pe o luna - 10.000 de lei. Sunt convins ca oamenii care te platesc pentru mutarea realitatii la willbrook iti vor gasi un avocat foaaaaaarte bun. Ai nevoie.
 
Bafta cu bloggeritul, asta e viitorul.
 
Catalin

Sent from my iPad"

La mesajul trimis de pe iPad-ul lui Cătălin, spun...
- Nu concurez pe nimeni. Blogul meu nu este monetizat. Nu câştig niciun ban. Domnul Sebastian Ghiţă îmi este dator cu salariul pe luna august şi 23 de zile din septembrie.
- Cât de greu de digerat sunt compunerile... spun cei peste 19.000 de vizitatori unici, interesaţi.
- Prin e-mail i-am informat pe colegii mei de la RealitateaTV de ceea ce scriu. M-au citit.
- Poate că ameninţarea "dacă te prind pe stradă, te bat" spusă cu unghiile roase şi jugulara tremurând a fost parabola? Nu mi-e clar. La trebonal, monşer!
- Salariul meu de producător pe o lună, în iulie, era de 7.800 de lei. Era salariul de producător - da, lucrez de opt ani la televiziunea asta, televiziune în care nu am fost paraşutat de Vîntu pentru servicii aduse în trecut, am pus umărul, din greu, cu şcoală şi ştiinţă, ca staţia asta să conteze, am muncit discret, în spatele camerelor... Din august 2011, de când, Cătălin Popa, ştii foarte bine, ai cerut ca leafa să-mi fie redusă la jumătate... salariul meu e de... cât? Aud? 7.800 împărţit la 2? Ai curaj să-ţi publici salariul? Dar câştigurile de la RealitateaTV? Căci Jaguarul din parcare pe care-l conduci cred că e din moştenirea mătuşii Tamara... nu din banii de la RTV sau Asesoft... Să-ţi fie ruşine că încerci să-ţi manipulezi colegii cu astfel de manevre de doi lei... La fel cum mănuşile alea de box pe care le-ai primit premiu pentru "dacă te prind pe stradă, te bat"... ştii bine că asta mi-ai urlat în faţă! Cu martori! Să-ţi fie ruşine, Cătălin Popa, de fiecare dată când te uiţi în ochii fiecărui coleg!

Domnule Sebastian Ghiţă...
 Cred că, odată încheiată discuţia cu chelemeni şi popi, vorbesc cu un om serios... Adică, sper.... Nu oricine poate să vrea, măcar, să fure RealitateaTV. În regulă. Profitaţi de nevoia oamenilor de supravieţuire. Aveţi sentimentul că oamenii vă iubesc, deşi, au de plătit credite, de întreţinut familii, de plătit chirii etc... Probabil sunteţi de părere că iubirea trece prin stomac. Mă rog, nu cred că e chiar aşa... Aţi câştigat. RealitateaTV nu mai există, trăiască RTV! Cînd vom asista la această furăciune? O lună, două? Dar cu munca mea, pe o lună şi 23 de zile... ce aveţi? De ce nu-mi daţi banii? Am muncit după cum a dictat domnul Popa, sâmbăta şi duminica de la 7 la 15. Duminica nu ajungeam la slujbă (la biserică) pentru că aşa a vrut Popa. Am răbdat. Deşi ştiu mai multă televiziune decât voi toţi la un loc, fără lipsă de modestie. Că nu am intrat în gaşca d-voastră, că nu corespund criteriilor d-voastră de afon în materie de televiziune, înţeleg. Dar de ce să nu fiu plătit pentru cât am lucrat? E corect? Cu 50% din leafă, cum a decis Popa (e legal?) dar să fiu plătit!

Soldul de pe cardul de salariu

Bun. Într-un mesaj triumfalist, adresat mie personal, Cătălin Popa spunea:

Bre, banii ii voi folosi sa facem un party cu redactia.
O sa te chem cu banii cind vine sentina finala, in fata redactiei.
Sent from my BlackBerry® wireless device

Domnule Sebastian Ghiţă,

Vă rog ca banii pentru munca mea pe luna august şi 23 de zile din luna septembrie să îi viraţi în contul RO18 BTRL 0460 1201 S652 62XX, Banca Transilvania, Suc. Iuliu Maniu, aceeaşi bancă la care ar trebui să-mi viraţi salariul, este un cont în care sunt adunaţi bani pentru colega noastră Andreea Popescu. ( http://www.paginademedia.ro/2011/09/anunt-umanitar-ajutor-urgent-pentru-o-colega-de-a-noastra/ ). Popa să mă cheme când vrea să mă umilească în faţa redacţiei, vin cu plăcere să-l privesc în ochii lui de Jaguar, dar banii aş vrea să-i fie donaţi Andreei. Se poate, domnule Ghiţă? Înainte sau după ce plătiţi TVA... când vă vine bine.. sau după ce mai daţi prime şi măriri de salariu pe criză... la microfon prin gura lui Chelemen... în vreme ce cei 5% dintre colegi pe care nu i-aţi apreciaţi ca performanţi, au muncit dar nu i-aţi plătit.. Mulţumesc, când vă vine bine... Promit, când îi sunt viraţi banii Andreei să anunţ public. Dacă tot vă arătaţi generoşi, Cătălin, s-o faceţi până la capăt! Jaguar de director de ştiri ce eşti! Ce spectacol jalnic pe videowall...

Îmi pare rău pentru toţi acei colegi care au fost nevoiţi să fie martori la acel show-ul ieftin de mită electorală cu Chelemen la microfon. Poate veţi avea, prin fraudă, dragi şefi impostori, o televiziune. Mult succes! Dar RealitateaTV nu o veţi avea, desluşit, aşa cum apare în limba română. Va rămâne o parabolă inaccesibilă impostorilor: RTV. Atât. Succesuri înmita voastră ieftină! Poate o puneţi de un breaking news în Cartierul Francez!







Ştiu că în acest articol nu am mai avut umor. Nu mai am de unde. Am avut nevoie de câteva zile să depăşesc pragul circului vostru dezolant. Iubirea dintre impostori şi cei care până mai ieri urau impostorii, e prea putenică. Cedez! Feriţi-vă copiii de propriile voastre păcate!

Onoare muncii!

Sebastian, Cătălin, Eugen, Simona, Letiţia şi cei care până ieri îi duşmăneaţi dar acum le sunteţi prieteni... dacă voi faceţi rating cu "cofetăreasa"sau cu Vadim sau alte trompete... eu de ce să nu fac rating cu ruşinea ruşinii voastre? Pe voi vă plăteşte Ghiţă. Bine. Pe mine, mama lu' Gonţu'! La RTV... birjar!

0 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină

Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog